Damskie okulary snowboardowe Electric
Snowboarding pracuje zazwyczaj na dużych wysokościach. W związku z tym - ze względu na mniejszą odległość do słońca i silniejsze działanie promieni słonecznych - ważne jest, aby chronić swoje oczy i wzrok. Jest to idealny środek okulary kobiet na snowboardzie, które są niezbędne nie tylko do ochrony przed szkodliwym promieniowaniem UV, ale także dla lepszej widoczności, zapewniając należytą ochronę przed irytujących odbić od zamarzniętego śniegu, które mogą zapobiec wizję całkowicie i ewentualnie spowodować upadek lub opady, i last but not least, aby chronić je przed mroźnym wiatrem i opadami śniegu, które mogą zaskoczyć w każdej chwili. W naszym sklepie mamy damskie okulary snowboardowe z jaśniejszych i ztmavujícími okulary, gogle z systemów wentylacyjnych, okulary z filtrem UV 100%, okulary przeciwbakteryjnych z warstwowych okularów z soczewkami sferycznymi szerokich poszerzają horyzont widzenia i maksymalnej partii daších. Dlatego uważamy, że wszystkie wiodące marki takie jak Anon, Roxy, Smith, Oakley, barwach i szerokiej gamie modeli i wzorów do wyboru.Elektryczność definiowana jest przez kultowe logo Volta i jest głęboko zakorzeniona w sportach akcji, muzyce i modzie. Zespół elektryczny składa się z celebrytów, takich jak legendarny Peter Line lub X-Games Gold: Andreas Wiig, Jamie Anderson i Tanner Rainville. Elektryczność żyje, widząc "Przyszłość jest TERAZ", więc GO GO VOLT i już jest w prawo! Jednym z najbardziej znaczących prezentów dzisiejszego Electric jest postać Erica Crane'a. Karierę zawodową rozpoczął w 1993 roku jako grafik i specjalista ds. Reklamy w firmie Arnette Optics. Dzięki swojej gorliwości szybko stał się wybitną postacią w sportach wyczynowych, aw 1998 roku dołączył do Astro Studios w San Francisco. Dwa lata później, Eric zaproponował ELECTRIC tożsamości i ekspresji znaki utrzymywane do roku 2003. W 2007 roku przeniósł się do Erica Nixon jako wiceprezes globalnego projektu produktu, aby następnie sześć lat później został CEO. W 2016 roku Eric Crane kupił markę Electric od grupy Kering i jest obecnie właścicielem marki, która również wyznacza kierunek marki.