Neff
Neff koncentruje się na młodej populacji, szczególnie w przypadku korzystania z szerokiej gamy pastelowych kolorów. Celem jest wszechobecna zabawa i życie typowe dla młodzieży. Neff również rozumieją siebie jako kreatywną i młodą markę. Shaun Neff, sam założyciel, pyta, jak opisać Neff: "Jesteśmy jak gigantyczny automat na królikach, które plują w świat ogromnymi smakami, które smakują wyśmienicie." W firmie Neff nie koncentrują się one na jednej konkretnej kategorii odzieży lub wyłącznie na jednym sporcie, ale wręcz przeciwnie, są marką multisportową i wielokulturową. Dziś marka wciąż rośnie, za co zawdzięcza także wiele specjalnych kolekcji, które szybko zyskały popularność wśród klientów - specjalną kolekcję z Disneyem, Simpsonami lub takimi artystami jak Snoop Dogg, Deadmaus5, Wiz Khalifa i Kate Upton. Mottem to slogan "Forever Fun"!